
STATE-OF-THE-ART
CAMP NOW projektets erfaringer er opsamlet i ”STATE-OF-THE-ART”, hvor centrale udviklingsgreb, udvalgte koncepter og anbefalinger er skildret og offentliggjort.
Bæredygtig udvikling og målrettet markedsføring er kernen i projektet CAMP NOW – BUILDING SUSTAINABLE OUTDOOR CAMPS AND BRANDS, der i en to-årig periode har arbejdet målrettet med at udvikle og markedsføre camping som den oplagte overnatningsform for gæster, der søger en bæredygtighed og outdoor.
Projektets erfaringer er nu opsamlet i en ”STATE OF THE ART”, hvor udviklingsgreb, udvalgte koncepter samt anbefalinger er skildret og offentliggjort i tre dele, som kan hentes her på siden.
Med STATE-OF-THE-ART ønsker vi at dele erfaringerne fra projektet, således andre campingpladser kan blive inspireret til at arbejde med markedsrelevant og bæredygtig udvikling af campingproduktet.
STATE-OF-THE-ART er visualiseret i denne video produceret af LABLAND:
Her kan du hente leverancerne fra STATE-OF-THE-ART:
State-of-the-art GUIDE
State-of-the-art REDSKABER
State-of-the-art VÆRKTØJER
Projektet er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse

Udviklingsdirektør